איך בונים חנות וירטואלית
אם אתה זקוק לעזרה בבחירת נושא, קרא את המדריך שלנו ל -9 דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הנושא המושלם של Coi חנות וירטואלית. לאחר השלמת ההתקנה של התוסף, אתה מוכן להוסיף מוצרים לחנות המקוונת שלך.
הטעות הגדולה ביותר שרוב המשתמשים עושים
היא לא לבחור בפלטפורמה המתאימה לחנות המקוונת שלהם. תוך פחות מ -30 דקות תוכלו להקים חנות מקוונת משלכם באמצעות Coi ואנו נדריך אתכם בכל שלב בתהליך. לאחר שתסיים את החנות המקוונת שלך, תרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר שלך, כגון טפסים ליצירת קשר, דפים ועוד.
בכל הנוגע ליצירת עסק למסחר אלקטרוני המקום הטוב ביותר הוא Coi חנות וירטואלית, יש כל כך הרבה פלטפורמות לבחירה. במדריך זה אנו נראה לך כיצד להקים חנות מקוונת עם Coi באמצעות תוספים. כולנו יודעים שהקמת חנויות מקוונות יכולה להיות רעיון נורא, גם אם אינכם טכנאים.
ניתן לבנות חנות וירטואלית תוך מספר דקות בלי לרכוש מיומנויות מיוחדות
כל שעליך לעשות הוא לדעת להקים עסק, להקים את אתר האינטרנט שלך ולעמוד בדרישות העסק המקוון שלך ובמע"מ. כל שנותר הוא לערוך תוכנית שיווק לחנות המקוונת שלך, עליה נדבר בחלק האחרון של המדריך להקמת חנות מקוונת.
כפי שאתה בטח כבר יודע, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא מדהימה. אם יש לך שתי חנויות מקוונות שמוכרות בדיוק את אותו הדבר, תראה תוצאות שונות אם חנות אחת מותאמת לחיפוש והשנייה לא.
חנות וירטואלית לוקחת את חווית הגלישה המלאה שהיית מצפה בחנות אמיתית והופכת אותה לדיגיטלית. התוצאה היא חנות מקוונת שהצרכנים יכולים לחקור כאילו היו בבית בחיים האמיתיים.
למידע מורחב על איך בונים חנות וירטואלית יש לבקר ב- coi.co.il
חנויות וירטואליות משתמשות בסימולציות מחשב תלת מימד
כדי ליצור סביבת מסחר שמתקרבת ככל האפשר לחוויית קניות אמיתית. חנויות וירטואליות הן לא רק אתרים שבהם כל מיני מוצרים ושירותים נמכרים באופן מקוון, בין אם ישירות ובין אם על ידי הפעלת תשלומים, ניטור ומסירה דרך האינטרנט.
כאשר אתה חושב על יצירת עסק וירטואלי
חשוב להבין כיצד התרחיש הנוכחי עובד. הסיבה לכך היא שכדאי שתדעו אם המתחרים שלכם מבצעים בידול טוב. לדוגמא, אם אתה בונה חנות חולצות ומתאים אותה במיוחד לשחקני כדורגל מבוגרים מסוימים או לאנשים שאוהבים צווארונים עם וי, אין תשובה נכונה אם השוק יגיב טוב או לא. בשוק ממוסחר, כנראה שתתקשה למכור גנריות לשחקנים הגדולים. רק מי שרואה בחנות שלהם עסק שלם יוכל לשרוד ולהרוויח.
עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תלויה בגודל החנות שלכם ובבחירה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני
אתה יכול לפתוח חנות וירטואלית לתחביבים עם קטלוג מוצרים קטן במחיר של 49 ש"ח לחודש בלבד ב- Coi. פתרונות מורכבים יותר עם עיצובים מותאמים אישית, הרחבות ואמצעי תשלום יעלו יותר.
המידע הגיאומטרי והצילומי הנדרש לבניית חנות וירטואלית אינו זמין בסביבות קמעונאיות
קניונים וסוכנויות רכב. בחלק מהמקרים, תמונות של חלונות ראווה ומדפים בחנויות קמעונאיות פיזיות ארוזות בתמונות של מודלים אדריכליים תואמים ליצירת מעברים תלת מימדיים פוטו-מציאותיים. טכנולוגיה שמסביב לווידיאו יכולה לספר תמונות פנורמיות של חנות שיכולות לשמש כרקע לתצוגות מוצרים שנוצרו על ידי מחשב.
חנות אינטרנטית מוכרת
הוא נבנה עם חנות אינטרנטית, זה יכול לעזור למנהלים להבין כיצד צרכנים מגיבים לשינויים בהיצע המוצר ובשיווק, והוא מכסה מציאות וסיפורת. המציאות היא השוק כפי שהוא קיים כיום, עם אותו ערבוביית סחורות, מבצעים וסחורות שהצרכנים חווים בחנות קמעונאית אמיתית.
אתרים כמו Coi
Yahoo ו- Amazon מציעים שירותי חלונות ראווה מוכנים ומגוון אפשרויות עבור קמעונאים בודדים, כולל רישום דומיין בחינם. בניית נוכחות מקוונת אינה חייבת לשבור את הבנק או לבזבז את זמנך. אתר משמש כערוץ מכירות ומקום להציג מוצרים, משאבים ומידע אחר אודות העסק שלך.
חבילת Coi כוללת אפשרויות רישום גמישות
כלי התאמה אישית מוגבלים, דוחות חודשיים, אפשרויות חיפוש מלאי ויכולת להשוות פריטים אחרים לאלה שאתה מוכר. Ebay מציעה ללקוחותיה גם אפשרות לרכוש פריטים במכירה פומבית ובמחיר קבוע. חנות Coi בגודל בינוני עולה 49 ש"ח לחודש, עם אפשרויות כמו Rage ו -299 ש"ח לחודש לחנות בשירות מלא עם תמיכה שיווקית מלאה.
למה לבנות חנות וירטואלית דווקא עכשיו?
Coi חנות וירטואלית היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני של Coi המציעה מגוון תחרותי של תכונות בכדי לגרום לחנות המקוונת שלך לפעול במהירות. Coi מכוונת לעסקים קטנים ולעסקים גדולים עד בינוניים ומציעה איזון טוב בין תכונות מקומיות לשילוב ספקי צד שלישי עם חברות ואפליקציות אחרות.
Coi היא המפתח להפעלת חנות וירטואלית מצליחה
אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה או מחוץ למשחק לזמן מה, מדריך זה יראה לך בשבעה שלבים פשוטים כיצד לפתוח חנות מקוונת. לאחר ביצוע חשבונות עלויות תפעול, אחסנה ושיווק, מרבית בעלי חנויות המסחר האלקטרוני בסופו של דבר עם שולי רווח של 20-30%.
עסקים קטנים בתחום המסחר האלקטרוני רשמו גידול של 96.5% בתעבורת האינטרנט בין אוקטובר 2019 לאוקטובר 2020, כשליש מהדיווחים גדל מ -100% ל -200%. בהתבסס על נקודות נתונים אלה, קיימת הזדמנות עצומה וגדלה בקמעונאות הדיגיטלית.