קידום חנות וירטואלית
אחת הדרכים לבנות רשת שותפים בחנות המקוונת שלך היא לרשום את ההצעות שלך בשוק של שותפים. ענקית הקמעונאות המקוונת השיקה ביום רביעי את שירות אולם התצוגה הווירטואלי החדש שלה, והשיקה שירות חדש המציע ללקוחות בבוטיקים ובשווקים ברחבי העולם חווית קנייה וירטואלית חיה ומותאמת אישית. אתה יכול לפתוח חנויות וירטואליות חדשות במקומות פרטיים, לערוך קניות במרכזי קניות בחלל שיתוף עם חנויות אחרות, או להיות בעלים של משלך – כלומר, בבעלותך חנות וירטואלית בצורה של אולם תצוגה וירטואלי של ARQ, חנות וירטואלית אינטראקטיבית. אולמות תצוגה וירטואליים הם דרך עבור מותגים וקמעונאים ליצור חוויות וירטואליות משלהם עם ARR בכך שהם מאפשרים ללקוחותיהם לדפדף במבחר וליצור חנויות וירטואליות באשר הם.
הלקוח שמבצע את ההזמנה יכול ליידע את עצמו על שיווק החנות המקוונת שלך דרך אולם התצוגה הווירטואלי ומיקומו בסביבתו. אם יש ביקוש גבוה לפריט מסוים בחנות הווירטואלית שלך, על המוכר לבקש מהקונה לקנות אותו.
תוכל אפילו לשקול ליצור תוכנית שותפים או להשתמש בקמפיין משפיע כדי לקדם את החנות שלך בגדול. לא משנה איך תקדם את החנות המקוונת שלך, ניתן ליישם את הטיפים שלעיל כדי להגדיל את ההצלחה של עסק המסחר האלקטרוני שלך.
השתמש בכלי תכנון מילות המפתח ב- Google Ads
כדי לגלות אילו אנשים אתה הכי מחפש ולקדם את האירוע הווירטואלי שלך. אלה כוללים מילות מפתח שאנשים הכי מחפשים, כמו גם תוכן שבו אתה משתמש לקידום אירועים וירטואליים כגון סרטונים, תמונות וסרטונים.
זה ייתן לך יותר זמן להשקיע בשיווק ולהיות יצירתי
אתה יכול לאסוף מנויים לדוא"ל מחסידי המדיה החברתית שלך ולהשתמש בהם להפצת קופונים שניתן להשתמש בהם בחנות המקוונת שלך. Giveaways מאפשרים לכם להציב את המותג שלכם מול טונות של עיניים חדשות ולהרחיב את רשימת שיווק הדוא"ל שלכם למסחר אלקטרוני כדי שתוכלו להגיע אליו בעתיד. אם אתה משתמש לראשונה בערוצים שונים לקידום החנות המקוונת שלך, השתמש בערוצים אלה כדי להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך.
כדי להוסיף שכבת תככים חדשה לחוויית הקנייה המקוונת
קמעונאים יכולים לבנות אולמות תצוגה וירטואליים וחנויות וירטואליות. חנויות וירטואליות עוברות דיגיטציה – חוסכות סחורה בתקופה בה הצרכנים מהססים לבקר בחנות. אתה יכול להציע פגישות קניות וירטואליות על ידי מתן אפשרות ללקוחות לעשות קניות, למשל, באמצעות צ'אט וידאו חי. במילים פשוטות, שיווק בסחר אלקטרוני הוא מכלול רעיונות ואסטרטגיות שיווקיות שכאשר הם מיושמים יחד, הם יכולים למשוך תנועה ממוקדת יותר, להגדיל את שיעורי ההמרה ולעודד רכישות חוזרות. דחיפות חשובה מכיוון שהיא מזרזת את החלטת הקנייה של הלקוח ומפחיתה את הסבירות שהם יעזבו את האתר שלך בלי לקנות. קונים בתור מעודדים הרבה יותר מחנות ריקה, מרכיב שיווקי יעיל. מכירת המוצר שלך בחנות וירטואלית – בין אם בצורה של אולם תצוגה, באינטרנט או אפילו בחנות מקומית – היא דרך נהדרת נוספת לייצר תשומת לב למוצרים שלך.
על ידי התמקדות בבחירת האירוע הווירטואלי הנכון לעסק שלך
עבודה עם נותני החסות הנכונים, קבלת העבודה והערכתך וקידום טוב, תוכל להבטיח שהאירוע הקמעונאי הווירטואלי הבא שלך יהיה טוב אפילו הראשון. שותפויות עם ספקים הן דרך נהדרת להגביר את הפרופיל שלך באירועים וירטואליים וליצור הזדמנויות בעלות ערך לקידום צולב.
לפני הופעתה של טכנולוגיית החנויות הווירטואליות
הדרך היחידה להשיג נתונים על התנהגות החנויות הייתה לחקור אחסון אישי. כפי שגיבש בורק בשנת 1996, קיימת אפשרות שחנויות וירטואליות יהפכו יום אחד למודל עסקי מן המניין הכולל מחקר, מכירות ושירות.
שיווק ומסחר אלקטרוני הולכים יד ביד
אז איך נוכל לפתח אסטרטגיות שיווק מעשי שניתן להשתמש בהם כדי להגדיל את המכירות המקוונות של אתרי המסחר האלקטרוני שלנו? אנו מספקים לך את כל המידע הדרוש לך לקידום האירועים הווירטואליים שלך ונותנים לך טיפים כיצד לקדם את האירועים שלך באמצעות מדיה חברתית וערוצים אחרים. כיצד להשתמש בכלי שיווק בדוא"ל עבור החנות המקוונת שלך וכיצד להשתמש ב- Reddit כדי לקדם את החנות המקוונת שלך, החבר'ה ב- Beardbrand עשו זאת.
עבור מרבית החנויות המקוונות, שיווק בדוא"ל הוא עמוד השדרה של תקשורת לקוחות ואחת מאסטרטגיות השיווק היעילות ביותר העומדות לרשות חברות המסחר האלקטרוני.
תתפלאו כמה חנויות מסחר אלקטרוני מתעלמות משיווק תוכן
כדי למשוך תנועה מוסמכת לאתר שלהן. זה נשמע פשוט, אבל האמת היא שכמעט בכל נישה יש עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני שיכולים להשיג תעבורת חיפוש אורגנית על ידי פרסום תוכן מועיל באתרי האינטרנט שלהם.
Amazon.com ו- eBay מציעים גם קמעונאים שירותי אירוח וחנויות מקוונות עבור המוצרים והשירותים שלהם
מוכרים רבים בשווקים הווירטואליים הללו גם מוכרים אתרים משלהם ולעתים קרובות נהנים מאותן אסטרטגיות שיווק כמו הקמעונאים להם הם מוכרים. אין לך קשר ישיר עם לקוחות, אך אתה עדיין מסוגל לשלוט בתעבורת העמודים באמצעות מודעות מסורתיות לחנות המקוונת החדשה שלך. עם עסק וירטואלי תוכלו לצפות לתנועת חיפוש אורגנית הרבה יותר מאשר לעסקי מסחר אלקטרוני מסורתי.