חנות וירטואלית בפייסבוק

חנות וירטואלית בפייסבוק

חנויות פייסבוק היא דרך פשוטה וחינמית לייצר הכנסות ישירות עם הרשת החברתית הגדולה בעולם. חנויות פייסבוק מקלות על יצירת חוויות קניות אטרקטיביות אפילו עבור העסקים והלקוחות הקטנים ביותר.

על ידי התאמת הפריסה והצבעים של חנות הפייסבוק שלך

תוכל להציג מותג משלך לחלון הראווה שלך. חנויות פייסבוק היא גם דרך נהדרת להתאים אישית את המראה והתחושה של החנות שלך, כך שתוכל להתאים אישית את מיתוג החנות הווירטואלית לפי טעמך.

עם תמונות במסך מלא ועיצובים הניתנים להתאמה אישית, תוכלו ליצור את זהות המותג שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם בחנויות פייסבוק. בדרך זו תוכלו להציג את המוצרים שלכם באופן שמציע חווית קניות מקומית.

באמצעות חנויות פייסבוק תוכל לנצל את האופן שבו משתמשים מתקשרים איתך בפייסבוק על ידי הוספת לשונית Facebook Shop לדף שלך

באפשרותך לשלב את המלצת KI של פייסבוק, המציעה את האתר שלך למשתמשים, על ידי הקמת החנות שלך, מה שמעניק לך פרסום חינם הן בפייסבוק והן באינסטגרם. ברגע שהמוצרים שלך מופיעים בחנות הפייסבוק שלך בשוק הפייסבוק, ניתן להציב את המודעות שלך באינסטגרם ובפייסבוק.

הדבר הנהדר בדף חנות בפייסבוק

הוא שאפילו לא תהיה לך חנות מקוונת קיימת – אתה יכול להפעיל את כל הפעילות שלך בפייסבוק אם תרצה. על ידי חיבור קטלוג ה- WooCommerce שלך לפייסבוק, אני יכול למכור לאנשים איפה שאני מבלה את הזמן שלי ואיפה הם מבלים את זמנם. מה שאולי לא ידעתם הוא שהדף הארגוני שלכם בפייסבוק יכול לשמש חלון ראווה וירטואלי עבור העסק שלכם. ברגע שיש לך את החנות שלך בשוק הפייסבוק ואת המודעות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם, תתחיל למכור את הסחורה שלך מהר מאוד.

אם אין לך חנות מקוונת או שאתה משתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, תוכל לבנות חנות פייסבוק בקטלוג ה- WooCommerce שלך.

בינתיים תוכלו להקים דף פייסבוק לחנות שלכם ולנצל את היתרונות הרבים שיגיעו מהקמת דף החנות שלכם בפייסבוק

כמו התחברות לשוק הפייסבוק. פייסבוק מאפשרת לך להוסיף אזור חנות לדף הפייסבוק שלך, כך שלקוחותיך יוכלו לקנות את המוצרים שלך ישירות מפייסבוק. המשמעות היא שלפייסבוק אין שליטה על אופן קישור החנות, אך אתה גר בפייסבוק, כך שתוכל לנצל את רוב היתרונות הללו מההגדרות שלך שם ולהתחבר לשוק של פייסבוק!

אם יש לך שאלות לגבי אזור חנות הפייסבוק, השתמש בעמוד המשאבים העסקיים של המפרסם בפייסבוק לצ'אט חי או דוא"ל, או השב לשאלה באזורי חנות הפייסבוק.

עבודה עם שותף השיווק שלך בפייסבוק ביצירת חנות הפייסבוק יכולה להועיל ולחסוך לך זמן

כמו גם להועיל לחברה שלך וללקוחות שלך. לאחר ש- Facebook אישרה את החנות שלך, תצטרך להירשם לאחת מתוכניות Shopify ולחץ על "אפשר" כדי למכור בחנות הפייסבוק שלך. אם אתה כבר מוכר באינטרנט, ישנם גם ספקי חנויות מקוונות שמשתלבים בחנות הפייסבוק. שימוש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני אינו מומלץ רק לחברות שמוכרות מוצרים דרך חנות פייסבוק, אלא גם הכרחי אם החברה שלך רוצה למכור מוצרי מסחר אלקטרוני כגון בגדים, אביזרים ומוצרים אחרים. עם חנות פייסבוק, אנחנו לא צריכים להשקיע באתר סחר אלקטרוני אחר, שלעתים הוא מסובך לניהול וחוסך לך זמן וכסף.

כדי להגדיר את דף החנות שלך בפייסבוק

עליך להיכנס לדף העסקי שלך בפייסבוק ולמצוא את האפשרות "חנות" כדי לפתוח את הכרטיסייה חנות. לאחר מכן בחר בתפריט הנפתח את המטבע שאליו תרצה להקים את חנות הפייסבוק שלך. תחת אפשרות Checkout בפייסבוק, עליך לבחור איזה מטבע ברצונך למכור בחנות הפייסבוק שלך.

כשתסיים

היכנס לדף הפייסבוק שלך ותראה כרטיסיית "חנות" חדשה עם כל המוצרים באוסף שלך. חנות היא כרטיסייה שתוכל להגדיר בעמוד הפייסבוק שלך כדי לקדם את המוצרים שלך ולמכור אותם ישירות למשתמשי פייסבוק בפלטפורמה עצמה. באמצעות חנויות פייסבוק, הלקוחות שלך יכולים לגשת לחנות שלך ולראות את כל האוספים שלך בזמן אמת – ללא צורך בחשבון פייסבוק או בשירותי צד שלישי אחרים. עיין בתמונות למטה כדי לקבל מידע נוסף על העלות ולגשת לחנות שלך מדף הפייסבוק שלך.

הקמת חנות באמצעות פייסבוק חנויות

היא לגמרי בחינם – למעשה, אין כרוך בעלויות או השקעות. אין אפשרות לרכישה או אפשרות לאתר, אבל זה נהדר אם אתה רוצה להשתמש בתכונת החנות של פייסבוק כדי להפנות תנועה לחנות המקוונת שלך. אם הלקוחות שלך בוחרים באפשרות "צא" עבור תשלום מהיר (במקרה זה פייסבוק גובה עמלה קטנה), התחל את העסק שלך עם פייסבוק

דילוג לתוכן