חנות אונליין

חנות אונליין

עם למעלה מ- 100 פריטים חדשים ביום, הקמעונאי הפורח מציע אופנה ללא סוף. Nordstrom Rack נותן לך עד 70 אחוז הנחה על מחירי הבוטיק המקוריים של חנויות כלבו ותוכל להוסיף פריטים חדשים למלאי שלך כל הזמן. רוב האנשים שמעו על קו הבגדים והאקססוריז החדש מהשדרה החמישית סאקס, והם לא מאכזבים. מטעמי נוחות, חובבי אופנה יכולים גם להשיג את המוצרים האהובים עליהם באופן מקומי – וזה סופר מושך – אתה לא צריך להזמין ממספר קמעונאים.

לדוגמא

המחיר המוצע ללקוחות BigCommerce באמצעות Braintree – PayPal – הוא הנמוך ביותר האפשרי. החיסרון של Shopify הוא שזה יקרה למדי ואפשרויות התשלום מוגבלות אלא אם כן אתה משלם עמלות נוספות. הם מציעים משלוח חינם ומוודאים שלקוחותיהם מבחינים במדיניות הנדיבה שלהם.

עכשיו אתה צריך לספר ל- WooCommerce היכן העסק שלך נמצא ובאיזה מטבע ויחידת מדידה עליך להשתמש

ברגע שיש לך ניווט ברור, אתה יכול להציג את קטגוריות המוצרים השונות ולוודא שהלקוחות שלך יודעים לאן ללכת בחנות ולעולם לא ללכת לאיבוד. תוכלו למקם את מיקום המוצר בקלות בחנות המקוונת שלכם, למשל בעמוד הראשון של האתר שלכם או באפליקציה הסלולרית שלכם. אם אתה יכול להציע BOPIS (לקנות באינטרנט, לאסוף בחנות) כאופציה, אז אתה צריך. הדפיס את החשבוניות שלך בגישה יעילה יותר ושמור אותן בפורמט קל לשימוש.

איסוף החנות המקוונת שלך באופן שמשקף את הרצונות והמניעים של הקונים החשובים ביותר שלך מעניק למוכר שלך יתרון על פני מתחרים פחות קשובים

בין אם זה אתר מסחר אלקטרוני, אפליקציה לנייד או אפילו חנות אינטרנט, המוכרים צריכים לפנות לקונים לפני שהם מבצעים רכישה.

זה מאפשר למוכרים ליצור חשבון עם החנות שלך ולאחסן את פרטי התשלום שלהם כדי להפוך רכישות עתידיות לחלקות יותר. על ידי שימוש בפס, אתה יכול לאפשר למשתמשים להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם מבלי לעבור דרך PayPal או לעזוב את האתר.

אם מוכרים מקפידים על אסטרטגיה זו

הם יכולים לפנות לאינטרסים של הלקוחות כדי לבדל את עצמם מעוסקים מנוסים פחות. קמעונאים יכולים גם להשתמש בתבניות עיצוב חנויות מקוונות שכבר ניידות – ולהגיב כדי להפוך את המכשיר שלהם באתר לידידותי למשתמש. תוכנה כמו Shopify ו- BigCommerce יכללו בדרך כלל סט תבניות לסוג העסק המתאים לעיצוב זה.

אסטרטגיה זו כוללת כיצד הקונים חווים כל אלמנט בחנות המקוונת שלך

ומסבירה כיצד כל היבט נועד למשוך קונים ולהגדיל את המכירות. פוסטים בבלוג המדורגים היטב ומעודדים אנשים לבקר באתר שלך הם צעד קדימה מדפי המוצרים שאנשים מבקרים בהם. אתה יכול גם להוסיף דפים לאתרים שלך להסביר מדוע בחרת לייצר ולמכור מוצר או מותג מסוים – ומה אתה חושב שהכי טוב ללקוחות שלך. מותגים גם אוהבים מדיה חברתית – הם קונים את זה, וכשהם מרגישים אהבה ברשת, הם מתפסקים.

שלושת השלבים הבאים יראו לכם מה עליכם לעשות בכדי להקים חנות מקוונת מצליחה

ותייצרו את הבסיס האיתן הדרוש לכם בכדי לבנות את החנויות המקוונות שלכם. הם יכולים לעשות זאת בשתי דרכים שונות, עם אסטרטגיות שונות לכל שלב, אך כולם יעבדו יחד וייצרו בסיס חזק להתחלה.

כשתבחר פלטפורמת מסחר אלקטרוני לעסק המקוון שלך, תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת על הסוגים השונים של חנויות מקוונות הקיימות בשוק כיום, וכיצד הם פועלים.

אם אתה משתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני מתארח

אתה יכול לבחור ליצור ולארח אתר משלך באמצעות תוכנת מסחר בקוד פתוח, או אם אתה מתמצא בטכנולוגיה, אתה יכול להשתמש בפלטפורמה של צד שלישי (למשל אמזון, eBay וכו ') לבניית הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה יודע לתכנת, חנות מקוונת יכולה להיות מעוצבת עבורך על ידי איש מקצוע, ואם יש לו רעיון, יש לו מושג טוב כיצד החנות שלך נוצרת ואיך היא עובדת, כמו גם כמה טיפים וטריקים ליצור ולארח אותו. חלקם מוכרים בעיקר בפלטפורמות של צד שלישי, אך אם אתה מתמצא בטכנולוגיה ויודע דפדפן אינטרנט וכמה כלים וכלי תוכנה אחרים, האם אתה יכול ליצור או לבנות אתר משלך?

לפני שתוכל להתחיל למכור

עליך להגדיר כמה דברים, כגון דפדפן אינטרנט, שרת אינטרנט ופלטפורמת מסחר אלקטרוני. ברגע שתהיה מוכנה לחנות המקוונת שלך, אתה רוצה להפעיל אותה, אך אל תשכח להוסיף תחילה מידע בסיסי על עצמך ועל מה שאתה מוכר, כמו גם כמה טיפים וטריקים לחנות שלך.

שם הדומיין שלך יהיה המפתח למציאת לקוחות פוטנציאליים ואז לחזור לקנות ממך יותר

קונים מקוונים לא יכולים לראות את המוצר שלך באופן אישי, ולכן הם יחליטו אם לסמוך עליך ולקנות מהאתר שלך בעוד כשלוש עד חמש שניות. אתה יכול גם לפגוש את המוכר באופן מקוון, ולהסתמך על משוב של קונים אחרים כדי לדרג את העוסק. כדי להחליט אם לבצע רכישה או לא, עליך לקחת בחשבון מה יש ללקוחות אחרים לומר על העסק שלך בפייסבוק.

דילוג לתוכן