הדרכים לפתיחת חנות באמזון

הדרכים לפתיחת חנות באמזון

אמזון דורשת ששם המותג והלוגו שלך יופיעו על אריזת המוצר שלך. כדי לרשום את הסימן המסחרי שלך, עליך לרכוש חשבון ספק אמזון ולהיות בעל סימן מסחרי רשום פעיל במדינה שבה ברצונך להירשם וכן בקשת סימן מסחרית בהמתנה שהוגשה ל- Amazon IP Accelerator.

רישומי סימנים מסחריים הם סוכנויות מכירות של צד שלישי שיוצרות חלונות ראווה של אמזון. מוכרים המעוניינים לפתוח חנות אמזון יכולים להירשם לרשום סימני המסחר של אמזון, המסייע בהגנה על המותג שלך ומספק גישה לכלים ולדוחות בחינם.

לפני שתוכל לפתוח חנות

עליך לרשום את סימן המסחר שלך באמזון. לאחר שהתקבל, תוכל לבנות חלון ראווה עם התבניות שסופקו. לפני יצירת תוכן יפה של חנות אמזון (eBC A, מוצרים ממומנים, מודעות וכו '), עליך לרשום תחילה את הסימן המסחרי שלך דרך מרשם המותגים של אמזון.

לאחר שעיצבת ומיתגת את מוצר ה- FBA שלך באמזון

תוכל לנצל וליצור חלון ראווה משלך. לאחר שסימן המסחר שלך נרשם ב- ABR (מרשם המותגים של אמזון), היכנס לחשבון המרכזי של הספק במסוף המודעות ועבור לחנות> נהל חנות. לאחר רישום המותג שלך, נווט אל חנות מנוהלת> מסוף מודעות> מרכז המוכר כדי להקים את חנות אמזון הראשונה שלך.

חנויות אמזון הוצגו

כדי להגביר את החשיפה של המותגים שלך. חנויות אמזון מאפשרות לך להקים בסיס ביתי באמזון ולהדגיש את הצעת הערך הייחודית שלך. עבור עם Amazon Storefront, אתר רב עמודים בחינם לבעלי מותגים שרוצים לקדם את המותג שלהם ואת המוצרים שלהם באמזון, צעד אחד קדימה. שים לב שאתה לא צריך לפרסם באמזון כדי לפתוח חנות.

חלונות ראווה אלה

המכונים גם חנויות אמזון, מציעים למוכרים דף ייעודי של אמזון בו תוכלו להדגיש את המותג והמוצרים שלכם. חנות אמזון, הנקראת גם Amazon Storefront, מציעה למוכרים באמזון אתר אינטרנט משלהם שבו הם יכולים למכור את מוצרי אמזון. בחנות אמזון הקונים יכולים לחקור ולרכוש מוצרים ממותגים והמוכרים יכולים ליצור חווית קניה שסובבת סביב המותג והמוצר שלהם.

חנות אמזון

היא מוצר לשירות עצמי בחינם המאפשר למותגים לעצב וליצור חנות מרובת עמודים המציגה מותג והבטחת ערך המוצר שלו באמזון. באמצעות החנות, לקוחות יכולים ללמוד עוד על המותג ומגוון המוצרים שלו. כדי לעזור ללקוחות אמזון מציגה ומכירה מותגים שונים ומגוון המוצרים הרחב שלהם.

אתה יכול להתאים אישית את החנות שלך למראה ייחודי לאמזון עם דפי מדיה מרובים כגון טקסט

תמונות וסרטונים מהפריסה האופיינית של אמזון. חנויות אמזון רב צדדיות בעומק שלוש רמות וניתן להשתמש בהן כדי להציג את המוצרים המותגים שלך. אמזון סטורס היא הצעת תוכן מובילה בחינם של אמזון בה המוכרים יכולים להשתמש בה כדי להציג אוסף מוצרים שנרומם ומעלה את המותג שלהם.

אם המותג שלך יצר מודעת מותג ממומנת

הלוגו שלך יכול לשמש כקישור לחנות שלך באמזון על ידי הצבת הלוגו שלך וקישור לחנות במודעה או בדף הנחיתה שלך כדי שהקונים יוכלו ללמוד עוד על העסק שלך . לדוגמה, קישור למוצרים עשוי לקשר לדף בקטגוריית המוצרים שלך. בנוסף לתכונות המוצר ודפי נחיתה פשוטים, מודעות המותג הממומנות שלך באמזון יכולות להוסיף גם את הלוגו של המותג שלך בתחתית הדף, שלקוחות יכולים ללחוץ עליו כדי להעביר אותך ישירות לחנות שלך.

אתה יכול להוסיף טקסט

תמונות, מוצרים ואריחים אחרים כדי לבנות חלון ראווה יוצא דופן באמזון. לחץ על תצוגה מקדימה בסרגל הניווט של בונה החנויות כדי לראות כיצד ייראה חזית החנות שלך באמזון. לחץ על אריחים ותוכל להתאים את האריחים לכל מוצר בעזרת טקסט, סרטונים ותמונות.
עבור מידע בתחום של פתיחת חנות באמזון והדרכים לפתיחת חנות באמזון מומלץ לגשת לאתר rpgecom.com

יצירת חלון ראווה של אמזון אינה דורשת כישורים טכניים ואמזון מציעה תבניות אטרקטיביות רבות המאפשרות לך ליצור חנות מרובת דפים תוך דקות

אתה יכול בקלות לפרסם בחינם את הפריטים המותגים שלך באמזון באמצעות טקסט, תמונות וסרטונים מבלי לכתוב שורה של קוד. היופי של חנויות אמזון הוא שאתה יכול לבנות אתר מדהים למראה באמזון כדי להציג את המוצרים שלך עם תמונות, טקסט ווידאו.

בונה Storefront Builder של אמזון משתמש בגישה של גרור ושחרר להתאמה אישית של החנות שלך למותג שלך

למעשה, מוכרים המפעילים מותג משלהם יכולים ליצור חנות מקוונת שנראית שונה מאוד מהתצוגה האופיינית של אמזון. בעזרת חנות אתה יכול לשלוט על שלמות המותגים שלך, וזה חלק ממה שאמזון עושה כדי לעזור לך להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של Google.

אם העסק שלך זקוק לבסיס ביתי

החנות שלך באמזון יכולה לשמש מקום לקונים כדי ללמוד עוד על המותג שלך ועל הערך הייחודי שהוא מציע. אחת הדרכים המהירות ביותר להצמיח עסק באמזון מנקודת המבט שלך היא לבנות בסיס נכסים של אנשים המתעניינים במותג או במוצר שלך. דרכים אחרות להגדיל את המותג שלך באמזון הן בניית קהל ברשתות חברתיות, שיווק תוכן ופרסום בתשלום בגוגל ובפייסבוק (חשוב לשיעור ההמרה של דף המוצר שלך ודירוג הדפים שלך באמזון), וייעוץ כיצד לנהל את השיווק שלך כדי להגיע אל קהל חם באמזון שיש סיכוי גבוה יותר להפוך למכירות.

בפוסט זה

מוכרי אמזון לומדים את היסודות של פתיחת חלון ראווה של אמזון כדי להגביר את מכירות המוצרים. בחלק הקודם למדת כיצד להשיג חלון ראווה בדף החנות שלנו עבור המותג שלך באמזון. אופציה נוספת היא להקים חנות אמזון לבעלי מותגים, סוכנויות ומוכרים שנרשמו ב- Amazon Brand Registry (ABR) למכירת המוצרים שלהם באתר.

דילוג לתוכן