חנות באינטרנט

חנות באינטרנט

כדי לפתוח חנות מקוונת רווחית, אתה יכול לשלם אגורה יפה עבור מעצב אתרים או להקדיש זמן ומאמץ ללמוד כיצד לתכנת ולשלם עבור מעצבי אתרים ברקע. קמעונאים שאין להם רקע קידוד צריכים לשקול להשתמש בתוכנות כגון Shopify או BigCommerce כדי להקים את החנויות המקוונות שלהם. כדי לנצל את הכלים הללו לעיצוב תוכנה, אנא קרא את המדריך שלנו לנושאי החנויות בחינם של הפלטפורמה. דבר אחד שחשוב בעת פתיחת חנות מקוונת: מכירות ושיווק ראשונים.

מדיה חברתית מקשרת בין החנות שלך על ידי למידה כיצד להוסיף פיקסלים של פייסבוק ל- Shopify ולמקסם את מאמצי השיווק שלך ברשתות החברתיות בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות.

באמצעות וורדפרס תוכלו להקים חנות מקוונת משלכם בפחות מ- 30 דקות ונדריך אתכם בכל שלב בתהליך

בין אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה ובין אם היית בסביבה זמן מה, מדריך זה ילמד אותך כיצד לפתוח חנות מקוונת בשבעה שלבים פשוטים. אם יש צעד אחד שישפיע או ישבור את ההצלחה של החנויות המקוונות שלך, זה זה. שלושת השלבים הבאים מראים לך את הצעדים הדרושים כדי להתחיל עם חנות מקוונת מצליחה.

כל שנותר

הוא ליצור ערוץ שיווקי מרכזי, עליו נדבר בחלק זה, ואז לבנות גלגל תנופה שיווקי שיצמיח את החנות המקוונת שלך במאמציך. אתה יכול להרוויח כסף אמיתי מהחנות המקוונת שלך על ידי ביטול נעילת ערוצי השיווק שלך והתמקדות בערוץ השיווק המרכזי שלך. בעוד חנויות מסחר אלקטרוני אחרות יוכלו לעבוד על נאמנות לקוחות ולמכור ללקוחותיהם הקיימים, חנויות מקוונות יהיו שונות.

רובם מסתמכים על מיילים ושיחות טלפון

כדי לענות על שאלות הלקוחות, אך לחנויות מקוונות מסוימות יש יכולות צ'אט בזמן אמת. צוות שירות הלקוחות שלך צריך להיות זמין ברגע שהחנות המקוונת שלך פתוחה, וכדאי שיהיה לך צוות תמיכה בלקוחות המספק תכונות בזמן אמת כגון צ'אט ודואר אלקטרוני.

פתרונות אחרים מאפשרים למשתמשים להירשם וליצור חנות מקוונת באמצעות פורטל המאכלס מספר חנויות בו זמנית במשרד אחורי או בכמה מיקומים.

אם יש לך רעיון

עליך לעצב את החנות המקוונת שלך על ידי איש מקצוע אם אתה יודע לתכנת. אם אתה מתמצא בטכנולוגיה, אתה יכול ליצור אתר משלך, אך אם לא, אתה יכול לעצב, לבנות ולארח אותו באמצעות תוכנת מסחר קוד פתוח. במקום להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני מתארח או למכור בעיקר באמצעות פלטפורמת צד שלישי, אתה מחליט כיצד ליצור את החנות שלך. אתה יכול להשתמש בנוכחות מקוונת מבוססת או להגדיר ולהתארח בתוכנת מסחר קוד פתוח, או אם היא מתמצא בטכנולוגיה, לבנות אותה בעצמך בעזרת מפתח.

אם אתה מיישם אסטרטגיה זו עבור העסק שלך, אתה יכול להרוויח הרבה כסף בחנות המקוונת שלך. לאחר ניכוי עלויות תפעול, אחסנה ושיווק, מרבית בעלי חנויות המסחר האלקטרוני משיגים שולי רווח של 20 עד 30%.

אחד היתרונות של קניות מקוונות

הוא שאתה יכול לחפש במהירות פריטים ושירותים מספקים רבים ושונים ויש מנועי חיפוש מקומיים שיעזרו לצרכנים למצוא מוצרים שניתן למכור בחנויות הסמוכות. ביקורות ואפילו בלוגים נותנים ללקוחות את האפשרות לבצע רכישות זולות מכל העולם מבלי להסתמך על קמעונאים מקומיים. Nordstrom Rack מאפשר לך לחסוך עד 70 אחוז ממחיר הבוטיק המקורי של חנויות כלבו ולהמשיך להוסיף פריטים חדשים למלאי שלך. אם אתה מעוניין למצוא ולשלב מילות מפתח ידידותיות לקידום אתרים בחנות שלך, קרא את המדריך שלנו לכלי מיטוב החיפוש הטובים ביותר למנועי חיפוש למסחר אלקטרוני.

אסטרטגיה זו מכסה את כל האלמנטים של חנות מקוונת ומסבירה כיצד הקונים חווים אותם וכיצד ניתן לעצב כל היבט

כדי למשוך קונים ולהגביר את המכירות. אסטרטגיה זו מאפשרת למוכרים למקד את עניין הלקוחות על מנת להבדיל את עצמם מעוסקים מנוסים פחות. בין אם מדובר במוצר חדש, הצעה מיוחדת או סתם עסקה גדולה, על המוכר לפנות לקונה לפני ביצוע הרכישה. הציע משלוח חינם וודא שלקוחות מבחינים במדיניות הנדיבה שלך וברכישה שלך. אם אתה יכול להציע BOPIS (לקנות באינטרנט, לאסוף בחנות) כאופציה, עליך לעשות זאת, אך להדפיס את החשבונות שלך לגישה רציונאלית יותר. האם אתה יכול למקם את מיקום המוצר שלך בחנות המקוונת שלך במקום שאינו המיקום הפיזי שלך (למשל בחנות, במשרד שלך וכו ')? לאחר שתסיים את החנות המקוונת שלך, אתה רוצה להתחיל על ידי הוספת מידע בסיסי על הנישה שלך, המודל העסקי ובסיס הלקוחות שלך. הבן את המתחרים שלך ואיך כל נישה בתעשייה שלך עובד ושקול את ההיבטים החשובים ביותר בבניית חנות מקוונת מצליחה. זה יוצר את הבסיס האיתן הדרוש לך כדי לבנות את החנות המקוונת שלך. לאחר שפיתחת גישה מאורגנת להשקת החנות המקוונת שלך, הגדר את החנות שתעבוד בשבילך. אתה יכול להתחיל לבנות אותו ולהוסיף כמה תכונות בסיסיות כמו ניהול מלאי, שירות לקוחות, תמחור וכו '

דילוג לתוכן