חנות וירטואלית

חנות וירטואלית

בשנים שחלפו מאז השינוי הדרמטי בקניות המקוונות, חנויות וירטואליות, המשקפות שילוב של מציאות מדומה, מציאות רבודה וטכנולוגיות חדשות אחרות, התגלו כגישה חדשנית לקניות באינטרנט. עוסקים בניסויים בחנויות וירטואליות כדי לאפשר למשתמשי האינטרנט לנווט ולנסות פונקציות כגון ייעוץ אישי. תצורות שונות של חנויות וירטואליות כבר עזרו לכמה חברות לענות על שאלות אודות המוצרים שלהן וחווית הלקוח שלהן.

על ידי הצגת חנויות וירטואליות

טסקו והומפלוס הצליחו לממש את הערך המקומי שלהן להציע מגוון מוצרים במיקום נוח שהלקוחות רוצים. על ידי התאמה אישית של כל מוצר בחנות, מה שהופך אותו לקל וזול – בצורה יעילה, יצירת צילומים ולא רק מחקר ולימוד לבד – לקמעונאים יש אמצעי למכור דרך החנות הווירטואלית. הדמיות מציאות מדומה יכולות לעזור למנהלים לעשות את הצעדים הראשונים בעיצוב חדרי מכירות שיוכלו לבדר ולשכנע לקוחות. בפועל, ניתן לבחון את אלה בזמן אמת באמצעות מציאות מדומה ומציאות רבודה.

כל הדינמיקה של חידוש קניות וירטואליות בטכנולוגיה דיגיטלית מכוונת לעסוק יותר ויותר בלקוחות "

נכתב במאמר שפורסם לאחרונה ב"ניו יורק טיימס" על טכנולוגיית תלת מימד כדי לספק חוויה כזו. גישה לקמעונאות דיגיטלית, שמטרתה לעסוק יותר ויותר בלקוחות באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות. כפי שגובש בורק בשנת 1996, קיימת אפשרות שקניות וירטואליות לא יהפכו יום אחד רק למוצר, אלא יכללו מחקר, מכירות ושירותים. – —- בנוסף, טכנולוגיית חנויות וירטואליות יכולה לעזור לצרכנים, חברות אריזה וקמעונאים לקבל החלטות עסקיות יומיומיות מבלי לשנות פיזית את המוצרים שהם קונים. חלונות ראווה וירטואליים מאפשרים למותגים להכניס לקוחות וירטואליים לקהל ולהתחבר לנציגי מכירות אשר כבר נמצאים בחנויות פיזיות. חנויות וירטואליות אלה תוכננו במיוחד ומבוססים על מושגים כמו אלה שנבדקו בעסקים האמיתיים.

קניות וירטואליות מאפשרות לקמעונאים לשמור על צוותי המכירות וצוותי המכירות שלהם במקום אחד

אתה יכול להיות בעל חנות וירטואלית משלך – כלומר, אתה יכול להישאר בחנות או בקניון בחלל שיתוף עם חנויות אחרות, או לפתוח חנויות וירטואליות חדשות במקומות פרטיים, או לעבוד מחוץ לעסק שלך, לבית או למטה שלך.

דוגמא אחת בה ביקרתי במהלך קניות חג המולד שלי הייתה חנות וירטואלית בקניון בכיכר טיימס בניו יורק

בחנויות וירטואליות בחנויות יהיה צורך לנהל את קטלוג המוצרים בקלות ובצורה נכונה. עסקים וירטואליים שנבנו על ידי חברות כגון אמזון, גוגל, אפל, מיקרוסופט, שירותי האינטרנט של אמזון ואחרים עשויים להיות זמינים.

בתקופה בה הצרכנים אינם ששים לבקר בחנות

ניתן לבצע דיגיטציה של חנויות וירטואליות – כלומר מרצ'נדייז. זה מאפשר לצרכני הבדיקה לקיים אינטראקציה עם הסחורה בחנות בסביבה וירטואלית ולקבל החלטות רכישה הדומות מאוד להתנהגות קניות בחיים. המודל ההתנהגותי המורחב של עסקים וירטואליים הוכיח שלזרם התחושות הייתה השפעה משמעותית על התנהגות הצרכנים בחנויות קמעונאיות אמיתיות ויכול לאשר את התועלת של חנויות וירטואליות כאמצעי לשיווק מוצרים ושירותים. אנו מאשרים ש- B מייצג את ההתנהגות הצרכנית האמיתית בחנות קמעונאית אמיתית, ובכך מנבא התנהגות צרכנית בסביבה הווירטואלית עבור B. כגון התנהגות קנייה בחנות אמיתית.

ישנן אפשרויות רבות בנושא זה

כולל פלטפורמות המאפשרות לך ליצור חנות וירטואלית במחשב שלך בתוך דקות. אתה יכול להשתמש בתוכן העניינים למטה כדי לקפוץ למקטעים ספציפיים, אך לפני שנכנס ליישום של קניות וירטואליות, עלינו להבין טוב יותר מה זה. עם כל האלמנטים העיקריים המוזכרים כאן, תוכלו להבין כי יישום חנות וירטואלית אינו פרויקט קל.

למרות שהרעיון מסקרן את הצרכנים, חנויות וירטואליות יכולות להיחשב כאיום פוטנציאלי על חנויות הלבנה והטיח המסורתיות בעתיד. אבל זה יכול לפתות את הלקוחות חזרה לבנה של המאה הקודמת.

בקשר לחנויות וירטואליות נגדיר גם מודל התנהגותי כללי לחנויות וירטואליות ולאינטראקציה שלהן עם העסק האמיתי

המודלים ההתנהגותיים לעסקאות "אמיתיות" ו"ווירטואליות "ישולבו, ואם יאושר המודל ההתנהגותי הכללי, אין זה אומר שהמודלים ההתנהגותיים תקפים בחנויות אמיתיות ווירטואליות כאחד. חנויות וירטואליות יציעו לצרכנים חוויה שונה מחנויות הלבנה המסורתית מבחינת חוויית הלקוח.

רוב היתרונות של חנויות וירטואליות הם חדשים

מכיוון שהם מייצגים לעתים קרובות את חווית הלקוח בחנויות לבנים. ניתוח סיבתי חוזר ונשנה של עסקאות אמיתיות ווירטואליות בכמה קבוצות מראה הבדל קטן בין עסקאות אמיתיות לווירטואליות. לכן, ניתן להניח כי ניתן להחיל חנויות וירטואליות על תקן זה במדינות אחרות.

דילוג לתוכן