צפיות ביוטיוב

צפיות ביוטיוב

1. איכות ורלוונטיות של תוכן

YouTube הוא אתר אינטרנט לשיתוף סרטונים שנוסד בשנת 2005. הוא נוצר כדי לשתף סרטונים בקלות עם חברים ובני משפחה. עם זאת, עם הצגת YouTube Red, היא הפכה לפלטפורמה לאנשי מקצוע ליצור ולהעלות סרטונים משלהם.
בכדי לקרוא מידע בנושא של צפיות ביוטיוב ניתן לגלוש לאתר goolike.co

YouTube ספגה ביקורת על חוסר האיכות והרלוונטיות שלו בכל הנוגע לתוכן. הערוצים הפופולריים ביותר הם אלה שהם סלבריטאים או שמאחוריהם צוות הפקה גדול. יש כמה ערוצים קטנים יותר שהצליחו עם התוכן שלהם אבל הם לא בהכרח אלה שאנשים מחפשים ב-YouTube.

הערוצים הפופולריים ביותר ביוטיוב הם אלה שמאחוריהם צוותי הפקה גדולים וסלבריטאים (כגון PewDiePie). המשמעות היא שיש חוסר גיוון בסוג התוכן המועלה ליוטיוב

YouTube הוא אתר לשיתוף סרטונים המאפשר למשתמשים להעלות, לצפות ולשתף סרטונים. הוא נוצר על ידי שלושה עובדי PayPal לשעבר בפברואר 2005. YouTube הושק כאתר בטא ב-23 באפריל 2005. האתר נמצא בבעלות גוגל מאז נובמבר 2006 והוא אתר שיתוף הווידאו הפופולרי ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד אחד משתמשים ברחבי העולם.

הצהרת המשימה של YouTube היא "לתת לכולם קול ולהראות להם את העולם". הסלוגן הלא רשמי של החברה הוא "שדר את עצמך".

איכות התוכן ביוטיוב השתפרה מאוד עם השנים וכיום, היא הפכה לאחת הדרכים הטובות ביותר עבור משווקים להגיע לקהל היעד שלהם למטרות שיווק תוכן.

למה אתה צריך להתעניין בשיווק וידאו מונע בינה מלאכותית?

YouTube הפך לפלטפורמה מרכזית עבור יוצרי תוכן מכיוון שהוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. זה גם מקום שאליו אנשים הולכים לצפות בסרטונים מכל הסוגים ולהתבדר. עם שיווק וידאו מונחה בינה מלאכותית, אתה יכול להפוך את הסרטונים שלך למושכים יותר ולהגדיל את מספר הצפייה שלהם.

השימוש בבינה מלאכותית בשיווק וידאו גדל עם השנים, כאשר פלטפורמות כמו יוטיוב מקלות על אנשים להעלות ולשתף סרטונים.

שיווק וידאו מונע בינה מלאכותית מציע יתרונות רבים ליוצרי תוכן שמחפשים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ב-YouTube, כולל:

– מעורבות משופרת

– ניתוח טוב יותר

– הגדלת מספר הצפייה

YouTube הוא אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים ייחודיים מדי חודש.

זה הפך לחלק חיוני בקמפיינים שיווקיים ופרסומיים לעסקים בכל הגדלים.

אבל זה יכול להיות קשה לגרום לסרטונים שלך לבלוט מהקהל ב-YouTube.

במאמר זה, נחקור כיצד שיווק וידאו מונע בינה מלאכותית יכול לעזור לך ליצור תוכן משכנע שימשוך צופים חדשים ויגדיל את העסק שלך.

3. תגיות יוטיוב

יוטיוב הוא האתר השני הכי מבוקר בעולם. זוהי פלטפורמה לביטוי יצירתי ולשיתוף רעיונות, אירועים וסיפורים. YouTube אפשר לאנשים לחלוק את הכישרונות שלהם עם העולם.

תגיות YouTube משמשות לקטגוריות סרטונים וכן לחיפוש סרטונים לפי מילות מפתח. הם משמשים גם לארגון ומיון סרטונים בערוצי יוטיוב.

YouTube הוא האתר השני הכי מבוקר בעולם. זוהי פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית להעלאה, שיתוף וצפייה בסרטונים.

תגיות YouTube הם אחד הגורמים המשפיעים על הדירוג של סרטון ב-YouTube. תגים משמשים כדי לסווג סרטונים ולהקל עליהם למצוא אותם. אם לסרטון אין תגים או תגים שגויים, ייתכן שהוא לא יימצא על ידי אנשים שמחפשים אותו.

ישנן דרכים שונות לתייג סרטון ביוטיוב. אתה יכול להוסיף תגים כשאתה מעלה את הסרטון שלך או להוסיף אותם מאוחר יותר על ידי עריכת המידע של הסרטון ב-YouTube או שימוש בעורך במקום אחר כמו Photoshop או WordPress.

דילוג לתוכן